2016年4月5日 星期二

二次方

上星期六為Mini慶祝生日

有些朋友你總想自己煮比佢食

所以我就自己煮比佢,當晚係越式混泰式

其實越式有生牛河及越南春卷做代表

今次個湯我用了兩日去整,多時間淆出既湯自然係更甜更濃味

而且牛骨有膠質,真係除了好味仲可以補膠質啦啦啦

但今次做我減了些香料,香料呢家野呢…點到即止,否則太重香料味會有跌打既味道

影相既牛肉當然生d靚d,影完撈勻就剛熟,哼


食譜:改編may姐食譜

牛骨         3條

洋蔥         2大個

八角         4粒

丁香         3粒

玉桂條       1條

胡椒粉       少許

水           2000ml

做法:

將牛骨(先沖洗下)與一個洋蔥(一開四),放入焗爐用200度焗1個鐘



將牛骨同另一個(最好兩個)洋蔥、八角、丁香、玉桂條、胡椒粉加2000ml水放入煲,用大火煲30分鐘,用細火煲90分鐘

因為我有高速煲,所以我兩日之內翻煲幾次,今次個湯比上次做既濃郁及甜好多




牛河做法

牛肉片       4~5片(每碗)

河粉         適量(適用於你既食量咁多份量)

魚露         少許

芫茜適量

將河粉沖水,河粉略煮,唔好煮太耐

翻滾個牛骨湯,例如你整兩碗就落番兩碗牛骨湯,加魚露鹽試味,夠鹹味就ok

將河粉放落碗,加牛肉片、洋蔥、芫茜、淋上牛骨湯

*點解唔直接將魚露倒落煲牛骨湯?因為唔想浪費煲湯,煮好既牛骨湯可以留起d當作上湯用,而且放魚露落去就將煲湯既味定型了

除非你一煲過去煮牛河,否則…留有餘地會好d呢


好認真煮既我當然好認真去預備埋配河粉既配菜

當然呢個牛河獲得一置好評既呢








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾