2011年5月20日 星期五

錯了


午午安


自從我自己部腦用唔到後,我好少用電腦
過埋一星期就可以約表弟先生呢


近日愛上食沙甸魚


發神經地愛上


諗左幾日,忍唔住買罐返去食


我細個好鍾意食沙甸魚,可惜老豆只愛豆豉鯪魚


d大人有強權無公理地唔買沙甸魚比我


但我見到佢買豆豉鯪魚,哼


整沙甸魚法包,一次過滿足我沙甸魚..慾望jungle jungle jungle


當我滿心歡喜吞噬佢時,個法包唔脆,仲有d "un"


感覺似搭錯車、再落錯車...如離開了幸福的高速路,又似夏天 35度call的士,call錯新界的士既感覺!

係咪好嚴重呢!真係好嚴重架!嗚












Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


10 則留言:


  1. 點解你唔放入焗爐焗下佢先既...咁咪可以脆dd囉......係咪呢

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年5月20日 下午2:43


    5201314

    回覆刪除

  3. 有冇試過攞沙甸魚煮通粉呀? 味道唔錯GA

    回覆刪除

  4. 我不太食魚,但日本紅圈牌茄汁沙甸魚就超愛,我可以就咁沙甸魚要連汁伴炒蒜蓉青瓜伴飯食,已好滿足架啦.

    回覆刪除

  5. John West 沙甸魚好味 , Anchovy都係

    回覆刪除

  6. 沙甸魚同豆豉鯪魚我都咁中意食~所以我阿媽買咩我都OK!
     
     
     

    回覆刪除

  7. 咁你最後有冇食到個包包呀 !?

    回覆刪除

  8. 我都好中意食法包 第次記得焗脆個包包咪得lor

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾