2011年5月5日 星期四

自作葉的糯米雞(附食譜)


哈!我臉上紅點退去

心情返來囉

不過食抗生素的確好辛苦,最辛苦係…醫生同你講你一定要食晒佢

今朝突然想整糯米雞,我想整就會Go Go Go

好有滿足感,開心都好緊要

星期六餓底gathering,must do it

不過…有改進空間

第一…加鹹蛋黃會香d

第二…唔好太貪心去包

第三...要減飯,免得太大隻

但自家糯米雞最開心係…無肥肉,裡面全部都係雞肉、叉燒、蝦米、同冬菇



step 1.蒸糯米,預備荷葉

快速方法蒸糯米飯,就係…煲小煲熱水,放米,慢火煮5~8分鐘,佢發大後去蒸會快好多


炒餡料同做packing

裡面有雞肉、叉燒粒、蝦米同菇


食譜:

荷葉   2大塊

糯米   700g(糯米先浸三小時,然後大火蒸25分鐘)

餡料:

雞肉(最好用雞腿肉)  一盒(我唔記得幾多g,但晌吉之島買既,如果無就用兩隻雞脾起肉再切條或粒吧)
雞肉用生抽、糖、麻油、胡椒粉酒、生粉去醃半個鐘

叉燒    $15(唔知有幾多g,但我買$15)

蝦米    2湯匙 (先浸軟)

鹹蛋    2隻(整4隻糯米雞,每隻約半隻鹹蛋黃)

冬菇    隨意(我唔食冬菇,用左乜菇)

汁料:

蠔油  3湯匙

水    1湯匙


糖    1.5茶匙

麻油  1茶匙

紹酒  1茶匙

胡椒粉 隨意

生粉水…1茶匙生粉配2茶匙水

做法:

1)預備好糯米 ,荷葉沖洗後,用大鑊煲滾水,再將荷葉拖一拖水(放落鑊後即時拎起,唔好浸太耐)再抹乾水備用

2)先爆雞肉,再放其他材料(除左鹹蛋黃),爆熟肉類後可以落汁料,快手兜勻,加生粉水直至汁料收乾後上碟

3)將荷葉一塊剪開四片,放糯米飯鋪底,放已炒好餡料及半隻鹹蛋黃,再鋪多層糯米上面,包起,一塊葉可能會走光(穿崩),補多塊包好,蒸15分鐘

*荷葉寧願分兩片去包,好多一大片荷葉去卷起,荷葉太厚會令熱力難滲入內

*餡料就咁食會覺得鹹,但包入糯米後剛好

好累呀))))))))))))))))))))))))))))))))))))))







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


18 則留言:

  1. 情若無花不結果2011年5月5日 中午12:10


    加油, 我等食架。

    回覆刪除

  2. 哇~~糯米雞!!!我都好鍾意食咖!搞到我都好緊張添!我等!

    回覆刪除

  3. 你整俾我食架 ?!?

    回覆刪除

  4. 俾心機做,掂架. 支持你.努力!加油!
    祝你成功!

    回覆刪除
  5. Mee ...... MeeMoreMore2011年5月5日 下午2:27


    沖茶未?!
     

    回覆刪除

  6. 製成品好得呀!!!!

    回覆刪除

  7. 巧掂!我有興趣.可否給食譜.

    回覆刪除
  8. 情若無花不結果2011年5月5日 下午4:06


    邊到有人冇興趣要食譜姐, 仲唔快 D 。

    回覆刪除

  9. 已經寫好食譜,好累啊)))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除

  10. 哇~~巧厲害!不愧為大少奶!!!

    回覆刪除

  11. 多謝啊~~辛苦哂你囉~打咁長長嘅食譜!
    大少奶牌糯米雞~~係得嘅!

    回覆刪除

  12. 真係幾大工程喎 不過自己整好味好多

    回覆刪除

  13. 其實荷葉喺邊到買?

    回覆刪除

  14. 大少奶,我試了你的食譜,第一次製作已很不錯了。原來加水去煲一煲d飯真係對蒸熟隻糯米雞幫助好大。我見到煲過d米,其實內心有少少擔心,不過製成後又覺得好正。另外,我都有跟你方法做個汁,因為我用1斤半米的份量,所以,我調汁時是將你的份量加大了1倍。但見到d雞肉已落了好多調味料,我最後只係用左好少汁.....結果發現我真的錯了!原來我不加汁隻糯米雞是不夠味的,也做不到爆汁的感覺。所以,我會再努力試試的,謝謝你的食譜呀!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾