2010年11月11日 星期四

快樂


琴日有一個無聊既媽媽(Diana)同一個無聊既姨媽(即係我)

玩到無野好玩,走去話幫Lincoln(Diana個仔)開九個月大生日會

仲有一個傻既賓客呀茄趕頭趕命Lunch time趕來

其實係一齊整Lunch食,但加上生日會呢三粒字又寧舍興奮

呀妹仲整好耐無整既日式芝士蛋糕,超好食呀





我既例牌燒雞,每次佢地都request我整呢隻雞




呀妹既pasta,我覺得佢整意粉好好食




我帶左份生日會禮物

你地記得我話過要買波波池、匯豐銀行一比一既石獅子同滑梯連千秋,再有一套鼓比姨甥仔嗎?

誓要逼爆呀妹間屋同埋要嘈爆呀妹

我終於買到波波池喇!SoGo減價買好抵,大少爺見到話一定要買比Lincoln

質地似汽車太陽擋,可以摺埋入袋幅圖右下角咁,摺埋入袋好方便

間屋送得20個波波,我而家會搵人贊助5000個波波,哈!執都執C呀妹




個屋頂可以揭開架!熱狗屋




另一邊有個門口,個頂可以放波波入去




裡面都幾大,你睇下佢,每次見佢我都好肉緊

佢而家好肯跟我,迷暈我咁滯




呀茄仲走入去話賀佢新屋入伙







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾