2010年4月17日 星期六

與表表@outback


今日同忌廉bun表妹行街,我要買紅色高跟鞋

搵半個月都揀唔到,只買到一對涼鞋、一對平底鞋

結果今日又買唔到,今季涼鞋太多,只想買一對普通高跟鞋又買唔到

由連卡佛、IT、it、至利時、東角都無一對滿意

D-mop有一對唔錯,但又去到好鍾意

噢!

行完就約埋表弟先生食飯

表弟先生話想食outback,只要佢想…表姐比埋命仔你都得啦!

所以就去outback




黑糖包好正呀




我最愛caesar salad




我同表弟先生都揀肉眼扒,要多五隻烤蝦

牛扒比dan ryan's好得多




忌廉bun表妹要羊架,佢話好好食




三個人share呢個軟古力蛋糕配雪糕

仍記得第三本書表弟先生既序嗎?

大少奶和大少爺的結合就像Hot Fudge Brownie,引用表弟先生在書中的序言:「當他們相遇的一刻,他們就注定這一生要糾纏在一起。熱情的蛋糕把冷冷的雪糕溶化,而雪糕同時把深啡的蛋糕塗上一層白色,他們一拍即合,從此再也無法分開,昇華成一個更出色的甜品。」






我當然記得大少爺最愛卷蛋

呀茄早兩日去兩次都賣晒,而我就..............買到.哼~


Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾