2010年4月28日 星期三

Before


真正去做散文書要既腦力、努力係大好多好多倍
差唔多一個月,我寫唔出字
但琴日終於一次過交四份稿
腦便祕多日,突然順暢晒既感覺啊!爽

記得上次第三本書,係寫5萬字有多
今次本書係一個新嘗試,字唔需要太多
第四本呢個嘗試對我來講係一個超級大驚喜
但壓力就比之前大得多
因為.............................到時先講得
我享受寫散文,因為你哋反應令我有滿足感

今日一早落city's super為買銀鱈魚
因為呀繼姐整既西京燒銀鱈魚好好味
決定整,所以一早go go go

但要起碼醃一日

日本清酒有杯裝,就唔怕每次煮嘢要買一大支啦啦啦啦啦




醃-ing,聽日先有得睇製成品




Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

8 則留言:

  1. 咦 , 杯庄清酒 , 又幾好喎 , 貴唔貴呀 >>>
    [版主回覆04/28/2010 16:57:00]好似$15一杯

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2010年4月28日 下午4:37

    你講完 "便祕" 又講 "順暢" 仲講 "爽" ...... 之後又放哩張相 ......... 令人有 d 嘔心啊~~~ >_<
    [版主回覆04/28/2010 16:57:00]你諗多左

    回覆刪除

  3. 第四本書會幾時出呀, 好期待

    回覆刪除

  4. 個銀雪魚好似好正咁 !!! yummy yummy 

    回覆刪除

  5. 好期待你嘅新書呀! 我今日都買左2件衫仔俾我好朋友嘅仔仔, 1件扮豆, 1件扮奶樽, 好得意嫁

    回覆刪除

  6. OOOOOOOOOOO,
     
    那些啡色一pad pad 係咩來的?  是味增嗎?
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  7. 果隻清酒係 welcome 買 12 蚊咋...味道都吾錯...

    回覆刪除

  8. 請問用邊隻味增呢?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾