2010年3月12日 星期五

簽晒


今朝上出版社簽小冊子

你哋冷靜啊!出版社未通知架

呢一、兩日會收到email通知

下星期內會收到

其實唔駛再寄印花去,而家已經有幾百封信晌出版社

當然佢哋好均真咁頭一百個名額會得到

我本書正確來講星期六市面先有書賣,但星期一就已經收到50幾封

然後出版社門口又有一堆親自攝入門口既信

跟住全日不停有人用快遞送印花

甚至有讀者寄信去,寫住:就算得唔到小冊子都祝新書大賣

多謝你哋啊




好睇下小冊子先,我真係每本都寫個"哼"字




後面有編號碼,到時就話我知你得到我等幾個祝福喇

可能係1?




28?




46?




定100呢?

記得話我知喇!






1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾