2010年3月20日 星期六

茄大婚之囍


琴日茄結婚,出動餓底成員做姊妹
而我就做婚禮進度監督員
好彩…成個婚禮都好順利,亦無出現過混亂
全因"餓底"姊妹係好合拍呢

姊妹團合拍好重要,起碼新娘房內同一時間茄媽咪、茄奶奶、新娘茄同時間換衫
都有足夠人手去應乎
仲唔會混亂
因為姊妹們無私落力與默契呢

哈~今次唔駛著姊妹裙
一早預備好衫出席
但之前一晚同伴娘繼去行街,買到另一套新衫
就更開心呢!

前一晚我、事頭婆同伴娘繼一齊瞓,只瞓2個鐘到
但仍然能夠精靈活潑
相當係因為呀茄係大家既動力

我只想同茄講,正如前一晚祈禱時所講既:
夫妻不再是兩個人、乃是一體的了.所以 神配合的、人不可分開

祝你倆幸福快樂!

只帶DC仔,仲無乜時間影相




雖然茄所有衫,我都有份陪佢揀

但當晚真係好靚啊

呢張out focus既相,噢

茄致辭多謝(女麻)(女麻)時好感動


4pm到達新娘房內預備,班姊妹...晌新娘房另一邊.......食tea中,哈哈







相真係唔多

但我哋餓底圍玩遊戲贏出,得到圍獎:Anges b珍寶珠

但玩過乜遊戲我完全唔知
我全晚團團轉
只係記得追巴士咁追住個新娘去換衫

點解我有兩支?因為我晌酒店都拎走幾支嘛

呀茄話請大少爺食既


Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾