2010年1月20日 星期三

與Vanlily @ Yamm


又去yamm喇!今次一齊去既係榮退既"餅神"啊
可喜可賀吧
能夠唔出去打工,專注整餅
當然背後都要有個比到幸福佢既....陳生
真係唔係個個都可以咁做架

今次去yamm食物好似有點唔同
都仍有新鮮感
雖然今次無生蠔,我訂位時佢已經話因為批貨唔靚,所以唔供應
但無所謂啦!

我愛麵包籃




有蟹脂同龍蝦,parma ham都好呢









個螺麻麻地,有沙




最鍾意呢度有得order日式食物,剌身




我鍾意呢個粟一燒同墨魚丸子,仲有燒磨菇都好味




即炸天婦羅




壽司我鍾意呢個吞拿魚碎卷




熱暈,有個叉燒好好食架

個面少少脆咁,good




今次有燒牛肉




鵝肝牛柳




咖哩




同vanlily去食有個好大好處

就係可以試晒所有甜點







估唔到好味既蘋果酥




我愛macaroon




我同vanlily都超愛呢件蛋糕啊







我的熱檸茶




之後過中環行一陣就走,今晚繼續

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾