2010年1月7日 星期四

無諗到


早晨!咁早全因為我約咗人食lunch
但化埋妝、攪呢攪路
都應該會遲到

無錯!琴晚又再魚湯
晌Fb朋友們見到已經話:你又魚湯
我都想戒甩
但無辦法去戒呢?


琴日既午餐啊
個沙律係買既
得包係吞拿魚包,個包整漢堡包既餘下物資
其實我每次都會唔知點消耗埋其他既包




14 則留言:


  1.  Vanlily 11111111111

     
    11日........半



     

    回覆刪除

  2. Have a great day ahead!

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2010年1月7日 中午12:14


    早晨~
    禾嚟啦~~~~

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2010年1月7日 中午12:24


    魚柳包 , 脆辣雞堡 , 板燒雞腿包 , 滋味蝦堡 , 火腿旦芝士漢堡
    詳情請去哩個網址 : http://www.mcdonalds.com.hk  
     

    回覆刪除

  5. 期待你今日的午餐

    回覆刪除

  6. 你整漢堡包嚟等我地幫你消咪得囉~~hoho

    回覆刪除

  7. 整麵包布丁啦!

    回覆刪除

  8. 日日魚湯....皮夫白滑唔駛化妝
    (好爛! )

    回覆刪除

  9. 你仲有幾多個包要消呀?!

    回覆刪除

  10. 餅神的11日半是代表什麼呢?

    回覆刪除

  11. 嘩~~~其實魚湯真係幾好飲架...我都想飲呀...

    回覆刪除

  12. 一次過整晒其他既包,我會接收晒佢地

    回覆刪除

  13. 感激你分享ㄉ文章,祝你全家平安
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾