2009年12月31日 星期四

再見2009


2009年好快就過去
呢一年峰迴路轉、驚濤駭浪、亦都有感恩

只希望我、大少爺患難中既家人可以重新美好既開始

願新一年可以放下一切煩惱,一切雨過天晴,主恩常在

感謝你 你會為我打氣
感謝你 從谷底將我救起
感謝你 縱使失去我的真理
但我沒有忘記

上帝早已預備 我不相信運氣
即使風光明媚 但卻不是你預期
上帝早已預備 只少我不被遺棄
難得你為我死

在此我祝各位都新年快樂!I love u all




P.s

今早起身去買鑊,終於揀到合適既陽極鑊
好想新一年會從新開始
包括努力去煮呀煮呀煮,所以就買隻新鑊,哈

丫!當然仲有2010年第三本書就會出版喇!進入後期工作中!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾