2009年12月16日 星期三

09生日@ Yamm、鹿鳴春


首先...多謝每一位生日祝福
Love you all~

我呢個星期都無時間整任何食物
要下星期先可以自己動手去做!
突然好掛住整一大爛餐既感覺

下星期要做節、又要開始預備聖誕既食物

12月係由頭忙到尾既日子啊

來緊仲有兩餐生日飯係未敢約實,仲有仲有要約番幾個月無見既朋友

講下生日,只係平平淡淡去渡過

琴日又食Yamm lunch bufeet,因為大少爺想試

今次食得太密無乜新鮮感

最新鮮係....大少爺食咗9粒macaroon







今次有兩款唔同地方生蠔

仲有上次無既長腳蟹







要order既日式食品,壽司、剌身、爐端燒、天婦羅




我今次完全無食熱暈,因為無乜特別

熱既食物都係order各款爐端燒




甜品!

大少爺癲咗,佢食成9粒macaroon,不過佢食深綠色既

我就愛食紅色




今次熱檸茶




晚餐@鹿鳴春

今年海運既聖誕裝飾........我覺得唔太靚







鹿鳴春只得6人餐,我哋一行四人只能散叫呢

呢個素鵝.good呢




賽螃蟹.good




填鴨




醬同埋京蔥好重要呢




炒鴨鬆




鱔糊....好油啊

我唔食鱔,係其餘三人享用既




大少爺堅持要既拔絲蘋果,四個人都叫碟細既剛剛好!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾