2009年10月15日 星期四

testing 789


話說上星期我試玩buttermilk
第一次個muffins好好
咁我就再焗古力muffins,但我唔知點解...焗完係鹹既
我無將糖同鹽調轉架

即係佢唔係死鹹,係甜中淡淡既鹹,怪到飛起

我仲夠膽比2個餅神、2個繼姐、2個表妹小姐

表妹小姐話無問題,佢鍾意食鹹食

繼姐話第一啖無問題,但食食下要飲水

餅神...我邊度敢問佢,都唔想聽到佢品評,因為身為餅神要求已經好高
我仲夠膽屎比鹹既蛋糕佢食
真係怕佢叫我焗一百次去練習

早兩日又再買buttermilk,因為做出既muffins好好食

今次用新鮮藍梅焗muffins,好味之餘,仲繼續鬆軟

咁到抵點解上次個古力muffins係鹹既呢?

我仲用buttermilk去醃雞,今晚烤雞,唔知效果係點

慾知後事如何....聽日報導吧吧吧吧吧吧吧




食譜:

牛油       80g

糖           70g

蛋           1隻

低粉       100g

泡打粉   1茶匙

buttermilk  50g

做法:焗爐預熱180

1)室溫牛油與糖打至淡黃色

2)加入蛋,用電動打蛋器低速打勻

3)分三次篩入低粉、泡打粉

4)加入buttermilk、新鮮藍梅輕力攪勻,入爐焗20分鐘(視符火力而定)

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾