2009年10月23日 星期五

偷閒@Sababtini


大少爺下午seminar,咁朝早係自由時間

佢提議走外午餐

然後佢想再去Sabatini

之前去食 semi buffet -->  Sunday lunch @ Sabatini 後,大少爺覺得sabatini食物好味

於是就去Sabatini

每人叫 4 course午餐,4 course $368一位,如果唔要pasta就 $338

頭盤都係自助形式既




呢個芝士非常香濃啊!good~




始終最愛長條包包




頭盤唔少得Parma ham




原本我唔想要pasta,但captain推介pasta又幾吸引

而且sabatini既pasta全自家制,於是....就要埋啦

大少爺要呢個Linguine




我要呢個...Papardelle with lamb and cheese

羊有羊味但又唔太臊,個papardelle係爽爽地,估唔到咁好味




呢個係大少爺要既Slowly boiled short ribs

係牛肋部位,但拆晒骨,炆完後件牛好膠質啊!大少爺非常鍾意呢




我要呢個Grilled yellow fin tuna belly,呢個都唔錯




最後甜品車出場




大少爺揀拿破侖




呢個甜品係我至愛

佢最底層係好香脆既酥皮,面層有古力craem、酒味既cream同焦糖puff




噢!焦糖puff內吉士好香滑




我唔少得既iced tea




petit fours 是杏仁同榛子餅




一個豐富既午餐,Thanks God~

其實早幾日我病了,好彩趕及好番

今晚我們這一家可以齊人上呀妹 diana屋企聚會呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾