2009年10月14日 星期三

攞你命三千


今朝一起身,落街買材料煲湯、補給下屋企用品
返到屋企就有件激屎我既事發生
無語問蒼天.......真係激屎我

先講午餐
今朝好想食楓糖,所以午餐有waffles,加johnsonville腸、同蛋白沙律
呢份午餐就係copy從前 supersandwich既下午茶餐
不過…我只食到一條腸,因為呢隻腸會令人好飽




再講激氣事
琴晚同大少爺去完街,臨返屋企去city's super買餸
買雞、buttermilk、買乜乜物物
然後返到屋企大少爺話幫我放咗所隻雞入雪櫃

點知..........今日打算醃雞時

攞你命三千既佢,原來將隻雞放入冰格

我鍾意買呢隻雞係方便呀!而家點醃?激屎我

每次整雞都有人問我買邊種雞,我係用呢種,當然買既時候唔係一磚冰咁啦

>.<"




我食淨一條腸,你送飯食啦!哼~

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾