2008年5月8日 星期四

又再@ Harlan's


今日又去Harlan's

不過...同呀妹diana去食Lunch,已經第4次晌果度食lunch,依然覺得好好味

我介紹過好多人去,每個都話覺得好滿意呢

應承妹妹好耐次次都就唔到時間,今次終於一齊食啊

仲有...果個受唔住誘惑既索GG,匆匆忙忙都要食,即叫即到添

之後食完呀妹陪我去city's super買餸

天色比琴日好,好開心啊






我既西瓜汁










頭盤buffet,我覺得所有食物都好好味







parma ham同兩款煙三文魚都好好,仲有藍芝士配克力架




主菜:我要燒牛柳肉,好嫩滑






妹妹要意粉、GG要羊腿肉


 


Dessert surprise

好好味啊!令人好開心既甜品

有蛋白檸檬批、Madeleine、仲有雪糕




聽日上晝做埋手尾,夜晚睇舞台劇

跟住休息幾日就籌備大少爺生日

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾