2006年12月19日 星期二

Crossover (附食譜)


早幾日開始凍既時候,我不停食不停食,係全日不停食
但今日回暖就唔多想食,只食一條打邊爐既殘餘材料,粟米一條
直至到由蜜汁叉燒麭 X 雞批 既crossover = 蜜汁叉燒批
出爐時我就忍唔住食番個喇
琴晚話比大少爺知我會整蜜汁叉燒批
佢今日每次打電話返來都問一次:【你整好叉燒批未呀?】
佢好心急,因為我整既批有保証囉!
仲有餡料剩,聽日整 "蜜汁叉燒酥"啦
表面有朵花係我不甘平凡既表現囉



內餡:同叉燒餐包既內餡一樣

Pie 皮做法:(參考韋太教室)
糖霜    30g
牛油    100g
蛋        半隻
麵粉   160g
吉士粉  2 teaspoon
泡打粉  1/4 teaspoon
(1)牛油糖霜混合,加入蛋半隻
(2)所有粉類過篩加入牛油蛋糊,搓勻用保鮮紙包好放雪櫃2hrs
(3)用麵棍碌平pie皮大約4mm,遂少放入撻模輕壓到撻狀,用叉在pie底剌孔入餡料,撻皮邊掃蛋漿,再蓋上撻面封口
(4)掃蛋漿入已預熱焗爐,放底層用200度焗10分鐘,再轉上中層焗10分鐘或你滿意既金黃色
叉燒餡料
洋蔥    半個
叉燒    適量
蠔油    3湯匙
水        8湯匙
糖        2茶匙
粟粉     2茶匙
1)將所有調味料混合攪勻
2)爆香洋蔥、叉燒、加入已攪勻汁料,炒至杰身備用

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾