2006年12月17日 星期日

獻醜


琴日同大少爺去完街前,等地到吉之島買定今晚火鍋材料
今晚打邊爐
仲決定今日全日留晌屋企【隱蔽夫妻】
我就興致勃勃話整【葡撻】,仲幻想有幾靚
點知....我唔識控制塊現成酥皮,結果就.......獻醜喇!
但係實在同KFC既無分別,一樣咁好味、無理由收埋架嘛!
食譜參考自 "韋太教室"
材料:
現成酥皮
牛油溶液
蛋汁材料:
淡忌廉  50g
奶          70g
糖         25g
蛋黃     2個
雲呢拿香油數滴
做法:預熱200度
1)將撻殼搽上牛油溶液,將酥皮入殼壓成型
2)忌廉、奶、糖煮熱熄火,加入雲呢拿香油及蛋黃攪勻隔渣
3)將蛋汁倒入撻皮7成滿入爐下層200度焗12分鐘、轉中層170度8分鐘(視符焗爐火力
我做一半分量,可以整到4個
如果用正方酥皮就只需一塊,長型酥皮就要碌平先入模





30 則留言:


  1. hi ! It is very good , I like it

    回覆刪除

  2. 大少奶你整的一點都唔醜, 蛋塔都是我嘅最愛嚟嘅。而我也覺得kfc D蛋塔最好味。 繼續努力大少奶一定會勁過佢地嘅。

    回覆刪除

  3. 大少奶整得一d都唔獻醜啦!! 整得甘靚

    回覆刪除

  4. 唔醜啊!~~ 真係好似KFC葡撻.

    回覆刪除

  5. Looks so delicious! I gotta try making it too.  Thanks for sharing!

    回覆刪除

  6. 大少奶  ~~ 我知你的 perfect 要求 不過 這個葡撻真的很不錯 看下去 味道十足 而且好靓 好好味  好 good 阿

    回覆刪除

  7. 好好好味呀!我又要試下!!!

    回覆刪除

  8. 好吸引呀!我都想試下, 但母親大人唔喜歡我焗嘢, 佢好怕焗緊時的牛油味... 所以我的小焗爐被打入冷宫. 都唔知幾時先可以重見天日!

    回覆刪除

  9. honey 唔醜呀!我可以想像到o岩o岩出爐o個陣香味 ~ 唔唔唔 有得出爐即食,係幾咁幸福o既一件事啊 ~ 今日好凍,我縮埋一舊咁出街呀 ~ 今晚同笨 B 爸爸的屋企人提早做節 ~

    回覆刪除

  10. 一D都吾醜呀!仲好好味呀 祝聖誕節快樂!

    回覆刪除

  11. 有小小瑕疵先似自家製嘛

    回覆刪除

  12. ohoh....大少奶你要求高啫,一d都唔醜樣丫~
    咁樣先有homemade feel嘛~
    同埋我估唔到你連葡撻都識整................

    好驚!

    回覆刪除

  13. 我覺得識整已經好叻架嘞!

    回覆刪除

  14. 點解你講到咁易既? 攪到我都好想試下整呢! 等我買到酥皮就試整一下啦! 你依排好似愛上左酥皮咁,味味都有酥皮喎...

    回覆刪除

  15. 好靚啫!!!!!我都好鍾意食酥皮旦撻 反而牛油皮仲無咁鍾意添 ~~~~

    回覆刪除

  16. 我搵左好耐都買唔到四方形既酥皮? 我曾經係百佳買到一次....想問你係邊到/邊區買? 如果用長方形一roll果d, 係唔係要1次過用哂架?

    回覆刪除

  17. 都唔錯呀, 好食就得

    回覆刪除

  18. 咁o岩架呢, 我又係尋晚打邊爐喎 .........都唔係啊, 你個撻幾好呀, 見到都想咬啖(尤其是有燶邊果個 )

    回覆刪除

  19. 嘻嘻... 大少奶, 我昨晚都係打邊爐... 仲有好多好正嘅材料... post咗話你知吖!!!

    回覆刪除

  20. 趁熱食, 凍左就林, 個樣唔醜呀, 幾似樣架啦.

    回覆刪除

  21. 隱蔽夫妻公開即興葡撻!!! 我星期五又食左habour plaza個葡撻啊, 好好味嫁!! kfc我都鐘意, 不過你呢個真係好似樣喎~~  

    回覆刪除

  22. B B 8 8 多謝你! louisa 我無希望能勁過佢地,只要無咁肉酸就得喇! pumpkin pie 個邊一點都唔合格 See 噢!KFC個皮好靚呢 佳堯 呢個好易整,你努力呀 影子 我有留你留言,多謝你呀 我希望下次做到更靚的 風信子 你試丫!好易做架 Sky 或者你唔好焗牛油味既野,咁咪可以用囉 笨 B 媽媽 darling...好好味既葡撻,第時上你屋企即場整 芳子小姐 聖誕快樂! 廿一田八 咁又係喎 ♡ Nico ♡ 就乜驚呀?葡撻好易整呢 棉花糖 但我希望更上一層樓 芊芊媽媽 因為臨近聖誕要整小食,現成酥皮好方便 個葡撻真係好易整 阿愛 我都鍾意酥皮 何太 我見過citysuper有正方,百佳網上訂貨都有 其餘門市好似無乜見過 我用長方形大約 1/3整到4個 Casper 咁又真係幾好味 Mug師奶 燶邊真係好味d架!天氣凍日日都想打邊爐 YanYan4小咪 好丫!你post左話我知丫 亞B 你返來喇!大少爺晌未凍時已經食晒 vanlily 我呢個似KFC賣唔出果幾個囉

    回覆刪除

  23. 大少奶, 呢幾個已經好掂啦!你真係勁! ^_^

    回覆刪除
  24. Fatgarfield 肥加菲2006年12月18日 晚上10:29

    I think it  looks very pretty, not bad at all! I would like to try making puff pastries but don't know where to get those 現成酥皮...

    回覆刪除

  25. 想請教..如果用一roll roll 果d酥皮, 係唔係要1次過用哂架? 其實我未用過, 係唔係要將卷酥皮碌大至平, 大約碌至幾大架?

    回覆刪除

  26. 幽靈公主 呢幾個我唔多滿意呢 Fatgarfield 超級市場有酥皮賣 citysuper仲有唔同總類添 何太 我用長型酥皮唔需要一次過用晒 只要碌薄就可以  

    回覆刪除

  27. 我都要成pack溶雪先可以碌平, 如果一卷1次用唔哂,  咁溶左雪又用唔哂果d點算?

    回覆刪除

  28. 賣相都唔係咁差啫, 我就覺得幾好喇...最緊要好味

    回覆刪除

  29. 我都要成pack溶雪先可以碌平, 如果一卷1次用唔哂, 咁溶左雪又用唔哂果d點算? PLEASE

    回覆刪除

  30. what the help, i found a great blog late.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾