2006年12月12日 星期二

與表弟聚餐 及 聖誕食譜


今日聖誕食譜出版喇!嗚謝:打令笨B媽媽幫我scan
食譜對上既文字與我無關
但對手係我架!大少爺幫我影架!
比較鍾意呢個模式,另一個聽日出版喇!
詳細可睇呢個--->大少奶蘋果日報食譜

__________________________________________________________
今日表弟來我屋企,事先佢已點菜
而家已食
下午茶
有蕃茄蟹柳芝士卷

心太軟朱古力蛋糕
連杯食比較方便,而且怕脫模時會爛

一打開朱古力漿如泉湧


有晚餐,尤於飯廳睇電視唔方便,次次我地三個都逼埋客廳小茶几食
好開心既晚餐,好滿足
同表弟分享Bellini

表弟指明要試焗薯條

好味芝士德國腸

芝士白汁海鮮意粉

方便pizza,兩種唔同味道

梳乎厘

焗比表弟帶比表妹、舅父、舅母既香蕉muffins




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾