2006年11月13日 星期一

懶人慳家好煮意


自從病完後日日走出街,琴日又做成日家務,十分攰
結果夜晚10:30就瞓,朝早08:00就瞓醒
聽903【晴朗一天出發】谷德昭暫代林海峰,勁好笑
我好鍾意聽谷德昭做節目,佢真係好攪笑!
我同大少爺瞓覺有一個習慣,係通宵開收音機,仲一定要903
原本係我既壞習慣,但而家傳染比大少爺無收音機瞓唔著
如果半夜中途收音機無聲我會即刻醒架!
****************************************************************************
早咗起身自然會食早餐又會早食lunch
今日推介懶人慳家好煮意,其實係一隻日本出既爽口意粉及日式意粉醬
呢隻意粉真係爽口,而且一札代表一人份量
由於有幾種長度所以每種長度會寫明煮幾多分鐘
下圖呢隻煮7分鐘就得,每包5札 $10.9
而意粉醬係我午餐良伴,1人份量只需要倒半包落已煮熟及過冷河既意粉上
入微波爐3分鐘就食得,又好味,仲好多口味選擇
今日煮既係紅色包裝既,有大量茄肉、磨菇同少少肉碎,非常juicy $11.9
而白色包裝都係我經常買既,比較濃味,減價$8.9
如果兩個人食就落一包、一個人半包已足夠,全部吉之島有售
我試過用意粉醬伴薯蓉都好好味,平均一個人午餐只用$8,係咪好慳家又方便呢

↓呢個長度煮7分鐘


↓今次煮呢包

↓呢隻比較濃味但茄肉比較少,肉碎較多


↓加少少香草仲好味,一札意粉加半包醬既份量


↓食到一半都忍唔住要影,隨處可見磨菇及茄肉,非常juicy


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾