2019年12月6日 星期五

2揀1

屋漏更兼連夜雨行船遇着對頭風 當我今日想update個blog嘅時候,今朝部電腦無啦啦唔着 我唔想停食譜咁耐所以想盡辦法還迴曲折、諗三諗四之後,諗到個方法update個blog 不過最緊要係寫到食譜俾大家,長話短說
今日點解會有兩個食譜出呢?本身我好想整呢個洋蔥球 blooming onion
於是乎我見整完炸響鈴後有啲油剩低整埋個洋蔥球
其實佢味道真係好好,個粉漿調較味道好好,但係我覺得自己應該有進步嘅空間 而且唔係太多人真係會為咗一個洋蔥開油鑊
於是乎我就諗可以搭多個咩食譜可以做partyfood或者聚會嘅食物
記起呢個芝士忌廉焗薯片呢個寫出嚟係好受歡迎同埋每次party做都好受歡迎㗎
雖然簡單啲但係我身體痛症都未好返所以要留力
希望大家收貨啦



食譜
大洋蔥 一個
沾粉
低筋麵粉 兩湯匙
鹽 一茶匙
黑胡椒 少許
以上撈勻備用
炸粉
低筋麵粉50g
辣椒粉一茶匙
蒜頭一粒(磨碎)
鹽一茶匙
黑胡椒少許
以上撈勻備用
另備
雞蛋一隻
鮮奶一盒
做法:
將洋蔥設成8分,但千祈唔好切到落底

首先沾粉灑上洋蔥上,要均勻每一塊都要沾上麵粉



將雞蛋同奶撈勻,將洋蔥沾上雞蛋同奶




最後上埋脆粉裏裏外外都要灑滿脆粉,之後就可以拎去炸

油一定要滾夠熱先可以炸成型
炸至金黃就可以上碟啦


下一個芝士忌廉焗薯片容易得多大家都會鍾意佢多啲



材料簡單大小朋友都鍾意
食譜:
薯仔一個至兩個
淡忌廉50 mL
鮮奶一包
鹽少許
芝士適量 做法:
薯仔去皮切件,加入鮮奶淡忌廉及鹽
放入煲仔

煮滾 煮滾後轉小火煮至收汁放上焗盤


加上芝士200度焗至金黃色

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾