2019年2月11日 星期一

開工大吉

恭喜發財!祝大家豬年旺相發過豬頭甜過豬古力又百尺豬頭更進一步

年初七我也開工大吉,晌呢個假期裡吃喝玩樂足就咁多日實在好開心

又有朋友來拜年總之日日節目都好豐富好熱鬧呢

不過…我又唔想停寫blog太耐,所以年初七開工

晌新年裡面煮過兩餐大堆頭,其中最想寫係"黑啤蜜醬燒豬肋骨"

呢個之前整過,用黑啤去醃除令肉質鬆軟之外仲有香味

唔好以為無肉其實好多肉的


食譜:

豬肋骨     1條
(晌百佳買到仲係丹麥出產)

生抽    1湯匙

黑啤        100ml

燒烤醬   3湯匙
(我用韓式豬肉醬,味帶甜)

糖      2茶匙

乾蔥頭          5粒(切片)

另備...蜜糖1湯匙+燒烤醬1湯匙

做法:

先用生抽加糖搽勻豬肋骨醃30分鐘


再搽上韓式醬及加上乾蔥

我用呢隻醬晌百佳買帶甜味,你可以用美式燒烤醬

其實我用好多時都隨手買唔一定要跟足的





加大約100ml黑啤然後封起醃數小時或過夜,最好放入密實袋去醃會均勻d


醃好後就用錫紙包好放入焗爐200度焗30分鐘

將蜜糖1湯匙+燒烤醬1湯匙撈勻

然後開打開錫紙搽上蜜糖燒烤醬焗15-20分鐘,期間可以補多次蜜糖燒烤醬

出爐後可以切件呢

(sorry!當日太忙漏了影相)

寫下新年做過乜

年初一,去了洲際酒店欣圖軒午餐


叫了兩個套餐加點心,食得好開心

個花膠湯同和牛粒做得好好呢


食完帶包去AIA玩,佢今年終於enjoy玩各樣機動遊戲了


年初二朝早煎糕,下午去了 Hyatt食tea buffet

我始終認為佢味道好、多選擇價錢平,6歲以下小童免費,好抵

晚上就回家休息


年初三  等夠鐘落樓下睇舞獅,然後下午有成廿人上我家拜年

夜晚當然煮晚餐一齊食啦


年初四 上午出了街補給家中物資,中午送新洗衣機來

年初二開機壞機,好彩年初四就送新機來,一額汗


年初五就預備朋友上來食飯,我好鍾意整撈起因為無技巧
包包鍾意食鹽燒三文魚"水潑"即是魚鰭呢

年初六  做侍奉

我返既教會係循道衛理教會,有一個印尼事工係專for來港工作印尼姐姐

除了有崇拜外仲會有興趣班

我初六就去做代課教一堂整蛋糕,大家都整得好開心


年初七咪見緊大家囉










大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾