2018年12月19日 星期三

轉口味


每逢年尾都好忙去玩忙去慶祝自己生日忙聖誕忙做冬忙新年忙兼朋友忙吃喝玩樂

唔見我幾日唔好以為我掛住去玩?只係忙緊啲做冬食譜,仲有年頭我會帶阿姨去旅行要做research

但係我都不忘於煮飯俾包包食,雪櫃一定會有三文魚因為方便

以前包包好鍾意食香脆三文魚食到近日個樣㴬晒

於是乎幫佢轉轉口味,整呢個蜜漬三文魚佢見到已經好開心,佢覺得好好食好有新鮮感,於是乎邊食邊同我講:媽咪好食好食好食!聽到呢我都開心

蜜漬其實係用醬油加蜜糖去醃三文魚,再加少少薑同蒜蓉,個汁甜甜地可以令包包唔覺唔覺食到薑同蒜,呢兩樣食材可以增強抵抗力呢



食譜:

三文魚     2件

薑      少許

蒜頭   少許

醬油或生抽    60ml(最好用低鹽)

蜜糖     80ml

做法:

將薑及蒜蓉磨成蓉


醬油加蜜糖攪勻,再放入蒜同薑

攪勻後盛起一半醬汁做汁料,另一半醃魚

將三文魚放入醃30分鐘


用慢半煎三文魚煎熟後上碟


煎熟後就將另一半醬汁倒入鑊慢火煮滾,再淋上魚身




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾