2018年6月12日 星期二

蒜什麼

今年夏天我少了整冷盤,因為中醫要我戒

但老老實實天氣熱成咁我總會有點破戒

我絕對唔會好執著咁去強逼自己,人生苦短下下計住算住辛苦只有自己

中醫勸勉我有聽,至少今年夏天我將凍品大大量減少

昨晚有朋友來到吃飯,我整"蒜泥白肉"

好似好耐無整過,其實蒜泥白肉爽住青瓜片係最好食

我無專業師父咁好刀功,個肉係........................


我用火鍋腩片去整,要佢爽唔鞋烚烚就係…

豬腩片灼既時候要快狠準,用薑、蔥、酒、少少鹽去灼熟
你見到佢一熟就即撈起放入冰水
揀豬腩片最好放膽d揀肥d,咁你灼完放冰水,肥既部份會變為爽
效果都唔錯的


逐片去灼,灼到剛熟就撈起浸冰水



做青瓜片好容易,就係…用刨起器"片"佢出來囉

青瓜再用闊身既,唔可以用溫室青瓜或者幼身

刨出來無咁靚

灼熟豬腩片後可以用青瓜去卷起



醬汁:

花椒   1茶匙

生抽   3湯匙

紅醋   3湯匙

水     3湯匙

糖     1湯匙(或你可以加多少少)

辣椒仔   2隻(你喜歡辣可以自己加)

蒜頭     3~4粒磨成蓉

麻油

做法:

用白鑊爆香花椒,再將醬汁所有材料(除了蒜蓉)加入鑊,再煮滾至糖溶

煮好後可以隔走花椒粒

醬汁放涼加麻油,可以試味,如果覺得鹹可以加多少少水,每個人喜歡濃淡都不同,但注意青瓜會出少少水,汁會變淡少少

食既時候加蒜蓉,再淋上醬汁





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾