2017年10月30日 星期一

標題

十月內我病了3星期,剛過去一星期就惹到感冒到今日都未好

好可怕!我唔知自己點解會成日病

過去兩日都困獸鬥咁晌屋企休息,唔可以再繼續病因為我就快要去旅行

如果感冒未好搭飛機會好辛苦!

之前兩日晌屋企整包包整曲奇餅佢又開心又興奮

然後就挑起我條筋想整下餅比佢食,呢個餅乾好方便又少糖、無蛋撈埋就焗好

佢夠脆所以包包都鍾意食,我覺得呢個無奶油唔開心share

餅乾同十八歲一樣要夠脆,哼

個醬唔關事,呢篇都唔係廣告但我諗起可以做裝飾而且本身呢個品牌出餅乾杯都好食

就自己試下mix and match囉


食譜:焗爐預熱170度

低筋粉   80

糖   10g

油   10g
(牛油、米糠油、橄欖油、粟米油,總之唔可以用花生油)

奶   30g

將所有材料放入盤


輕手撈勻


將佢壓平


切成你理想大細就可以放入焗爐焗 12-15分鐘




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾