2017年10月17日 星期二

扮晒嘢

我終於成功令包包食好多菜,佢當然無咁順攤同我食

係因為我整"扮晒大阪燒",包包同dad、mami一樣鍾意日本

咁我整呢個菜式佢實落疊,咁其實佢係乜呢?登~登~椰菜蝦煎蛋之嘛

最重要係用日本大阪燒個汁再加動人紫菜,佢就真係爭住食

見到包包起勢夾嚟我同大少爺邊食飯邊偷笑

不過…包包下個月去大阪到時佢就會發覺媽咪整嘅跟本唔係大阪燒囉

呢個真係好好食,當然咁多醬汁只會偶然整次比佢食下開心下


用2隻蛋打勻


椰菜用半個,你可以切絲又可以刨,我就每樣一半


亦可以加唔同餡,例如蝦、蠔、八爪魚等等都可以

撈埋(千其唔好加鹽,否則會出水),就煎得架啦


煎好後淋上大阪燒醬汁、沙律醬加紫菜絲

就可以喇!簡單易做呃細路,哼






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾