2015年10月19日 星期一

蟹逅

自從有一點點秋意後,就變了糯米飯人

時時刻刻想食糯米飯,但又唔想食臘味

早幾晚買了兩隻蟹咁就整蟹糯米飯

但個重點係:我唔想落臘味、蝦米,咁可以點?

我轉了新鮮冬菇(我唔食乾冬菇)、白果同蓮子去整

出來個效果連味覺遲鈍既大少爺都話我知食到甜品

這個化學作用太不得了呢

還有好多做法都落蒜蓉去蒸,我就自己整個金蒜

當蟹飯蒸好後就淋上金蒜油,好食呢



素糯米飯

白果    我落了1/4斤

蓮子         半碗

新鮮冬菇    我落了6隻

糯米       1.5嘜

荷葉        1片

做法:

荷葉用熱水灼一灼

將糯米浸兩小時,白果剝馨去芯,蓮子去芯浸半小時

新鮮冬菇切絲

爆香冬菇、白果及蓮子,加少許老抽及生抽、及糖兜勻 

糯米瀝乾水入鑊,同白果等等兜勻

唔需要熟晒,兜勻米又受熱便可以


將糯米飯放上荷葉上

然後放上蟹或蝦、或乜都唔放

蒸45分鐘




我今次用金蒜油,幾粒蒜頭剁碎,油落鑊燒熱

加入蒜粒,用中火炒到全黃色

蟹飯蒸好後,可以連少少油淋埋落飯面





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾