2013年5月20日 星期一

Green monday (涼拌菠菜)


Hello~當你見到呢篇blog時…我去了傾大大大生意

呢個大生意好重要

我等了又等,傾了又傾、搞了又搞,終於…還看今朝

之前d生意有阻滯,一阻就幾年

三年又三年,然後又人生有幾多個三年?

Anyway…相信今次我會得米

我得米後會好努力,希望到時大家都慷慨解囊

好!因為寫呢篇blog時已經夜了,我係時候發個春秋大夢

所以長話好短咁說................

是日Green monday,你今日Green左未?

送上涼拌菠菜

菠菜就咁食唔太好食,但配上各煮法又ok喎

一斤    菠菜(先煮滾水,放菠菜,大約1分鐘瀝起,即時浸冰水令佢保持嫩綠,再榨乾水備用)

調味:

橄欖油   2茶匙

白醋 1湯匙

生抽 半湯匙

魚露 半湯匙

糖    1湯匙

鹽    少許

麻油     少許

蒜蓉     1茶匙

辣椒     1隻或隨意

以上汁料撈埋淋上菠菜上撈勻,放雪櫃2個鐘食得





Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾