2013年5月10日 星期五

Day5 @南非


Day5了,終於去睇動物

眾所週知我怕動物得要命,自己從來都同動物無緣份

當然我有擔心過自己會有乜反應,結果係無既

我記得自己4歲時跟父母去台灣見過長頸鹿,幾十年後再遇到

點都有少少興奮與回憶呢

今早超凍,我著唔夠衫,凍到我跟本捱唔到咁滯,因為safari超凍,幸好…有毯提供,結果我包到難民咁,最後捱過了

參觀safari每位約港弊……$2500連早餐及午餐,都幾貴呢……朝早5點45分到酒店接載,噢!早到呢





多三個鐘去到,先食早餐












水準都幾好,當然佢收呢個價錢…無得唔好的,哈




都豐富




所有熱盤都係熱著,所以…全部都夠熱,為寒冷既一天添暖意









食完早餐後出發,有專業人士講解









首先…見到的


噢!斑馬,我好喜歡斑馬,佢好靚

我成日買斑馬紋既鞋,所以更喜歡佢




靚!同埋佢地習慣被參觀,會企定定比人影相








河馬,唔可愛同埋惡,唔可以太接近呢


鴕鳥

灰色係女仔,黑色係男仔




佢好惡的,佢見到架馬,行過來,導遊叔叔即開車走呢





望到遠處既大象嗎?


吼)))))))))))))))))))))))
獅子好有型,佢個樣好靚仔
有d cool,總之個樣輪廓好靚


女仔獅子唔睬人

佢地太習慣被注視

你有你望、佢有佢休息

我地架車晌正佢地隔離,佢都費事理你



長頸鹿,呢隻係女孩子




我最愛既豹,佢無得輸,我最愛豹紋

佢都係費事理你,個樣好有睡意呢




鱷魚,佢係隔離禁蔽,費事理你!





午餐都幾好,水準唔錯架!食完又一趟長途車了






返酒店休息一陣就去Hope st market

佢係一間教堂改裝,裡面售賣各款食物

講真…食物唔平,南非生活指數同香港一樣


我買了海鹽焦糖古力,都幾好食





咖哩




蛋糕




生果

raspberry好甜







佢…整緊…壽司






揀了呢個paella 都唔錯,至少個飯既軟硬適中

西班牙飯個飯如果淋晒就失真,佢剛剛好



呢個燒豬腩三文治




越南凍卷都有




中式餃子同菜肉包啊




個配搭幾型




呢個湯…我接受唔到,佢係鹹版本




我晌呢檔買到支好好味辣醬…整乜好呢?









Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密










10 則留言:


  1. 記得食仙人掌果,好好味的.

    回覆刪除

  2. $2500 一個tour??!! 好貴呀

    回覆刪除
  3. Sweet Potato, Ginger & Vanilla Soup,好難想像鹹嘅會係乜味,但應該幾難飲囉。

    回覆刪除

  4. 粒古力係咪買俾我架?!
    btw... d大動物真係隻隻都係你隔離咁滯喎......好刺激啊!!!!!

    回覆刪除

  5. 好多款嘢食喎

    回覆刪除

  6. 我都係去左呢個SAFARI呀!貴左呀...我當年去HKD$2000到JA....
    唔知當年既河馬BB長大左未呢?

    回覆刪除
  7. 有到海邊餐廳吃"百獸宴"嗎? BTW 動物影得好靚!

    回覆刪除

  8. d 相真係影得好靚!

    回覆刪除
  9. 豆丁@加拿大Hamilton2013年5月24日 晚上10:09


    $2500連早餐及午餐,都真係幾貴~不過,見你D動物﹠食物相,覺得好多野睇﹠食啊~^^

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾