2011年7月22日 星期五

好想食


突然好想食呢個啊!唔記得叫乜名

呢…多年前好興,一串燒既肉,然後刮下刮下串肉,再包幾包既呢

早幾個月同朋友食過

琴晚夢到,今朝好想食

但我唔記得叫咩名,土耳其菜既呢

好想食想食

但唔會返呢間食,呢間無乜冷氣,晌佐敦

好想食!

聽朝試下整先!




近日不停,係不停食荔枝

食到喉嚨痛,食到有d厭

塊臉起晒瘡

傳說中將荔枝連皮浸鹽水幾個鐘再雪凍可以無咁燥

但我日日夜夜都食,連未浸鹽水既都食,食生果食到自食其果

今晚終於戒











Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


14 則留言:


  1. 呢樣野好好食嘅呢?

    回覆刪除

  2. 咁你打算夾咩肉? 外面係咪用薄餅包住?

    回覆刪除

  3. 依個叫KEBAB呀~

    回覆刪除

  4. 發夢都夢到食? 你真為食
    哈哈, 以前係灣仔返工, 耐吾耐都會同同事去食架.

    回覆刪除
  5. 絕代《方華》2011年7月22日 下午2:51


    我都係呀, 日日食荔枝, 最多一日食左 6 磅

    回覆刪除

  6. 好彩我唔鍾意食荔枝

    回覆刪除

  7.  it is called Kebab, normally it is mutton here 

    回覆刪除

  8. 唔係剝左殼先至浸鹽水咩?

    回覆刪除
  9. 那個係中東o既轉燒卡巴包 (doner kebab) 即係 "كباب  "哦.   (意譯就係 "轉住o黎燒").  勁好味... 都係我方便 lunch 至愛之一. 
     
    至於荔枝浸鹽水呢... 好似真係剝o左殼浸o既. 不過唔好浸咁耐.  同埋天氣咁熱, 不過考慮一下浸桂花酒/桂花糖水, 之後雪入冰格半小時先食, 仲正...
     

    回覆刪除

  10. 呢 D 叫卡巴....... 幾時再同我去食呀 ?!

    回覆刪除

  11. 燒牛肉卡巴好正架,,加多D生菜啦!

    回覆刪除

  12. 我都好鍾意食Kebab架, 羊肉就至正. 
    荔枝我食親都好容易喉嚨痛, 所以次次都只可食幾粒架咋....

    回覆刪除

  13. 講開Kebab,  Lama Island 近碼頭個間都好好食架, 唔知你有無試過呢又??  無既話, 下次去開記得食, 好好味架!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾