2010年7月29日 星期四

好寒


琴晚終於睇Toy story,好睇啊
勁愛巴斯光年,超好笑
仲有呀Ken,我最愛呢類姿整男
或者係我老豆同老公都勁姿整
所以個感覺…好熟悉
哈哈
好想講…個賭檔笑死我呀

今日我好忙
下畫有少少時間就update個blog啦


抹茶寒天配紅豆白玉子

自己買材料試整,其實都只係買包寒天粉、白玉粉同罐裝紅豆

全部都晌City's super有售,好方便整咋

講開city's super
上次我買幾個刨既Pan Handler晌city's super做 promotion呀
如果唔方便去太子大廈
落Time square間city's super睇睇吧




整寒天既時候加d抹茶粉。就整到抹茶寒天呢

丫!仲有…開白玉粉時用室溫水去搓,咁做出既白玉子就好煙-un




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




11 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2010年7月29日 下午2:55


    腸仔身 + 眼耳鼻手腳 胡so 同 嗰對藍色o既鞋  haha~~

    回覆刪除

  2. what is 白玉子?? thanks..

    回覆刪除

  3. 白玉子係咩嚟架??

    回覆刪除
  4. 細細杯 的的式式貢 好 " Q " 呀

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2010年7月29日 晚上7:05


    家姐,
    我見到你地個個都係FB 講toys story 3, 我都插唔到咀, 我有諗過留言講返第二集D劇情, 哈哈哈!!!
    希望過多兩日工人上左手我就可以去睇啦啦啦啦啦~~
    i miss u!
    妹上

    回覆刪除

  6. 細細杯好的色呀~^_^
     
     
     

    回覆刪除

  7. 好精緻既日本甜點呀 !!!! k

    回覆刪除

  8. 好正啊, 你唔使去日本食啦

    回覆刪除

  9. 大少奶 唔好意思,借你個blog呼籲一下,因為我唔見左野,我已經係blog度打左詳情,麻煩大家見到就話聲我知!!!

    回覆刪除
  10. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年7月30日 下午4:09


    哈, TS 3真係好好睇呢..我鍾意有對天眼果隻馬騮呀, 好搞笑

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾