2010年7月14日 星期三

第二場開"刨"


呢個星期忙爆,星期五新書出版心情又緊張

然後每日都好似有事要做

聽日星期四我好似有事要做,但又唔記得要做乜

患得患失咁,到底我約左乜人要做乜?有無人話到比我知

第二個刨開封喇

今次係刨果仁,刨果仁呢個對我來講好有用

因為刨得好幼細,所以好方便

琴日就整埋Passion Fruit meringue tart

個tart今次用合桃代替杏仁,因為我以為屋企有杏仁,但原來無

結果咪用合桃囉囉囉!但個tart仍然好香脆啊

熱情果代替檸檬,I like it............




呢個果仁刨,我勁鍾意

買刨一定要買埋個輔助器,因為唔會刨花我d指甲




加個輔助器後,放入要刨既野,蓋上個蓋

然後楂住個輔助器刨,方便之餘果仁完全會化成粉狀

平時會怕刨親手指而刨剩dd呢




另一款色既刨古古力,刨碎後一座熱水即溶啊

全部刨同輔助器都係晌Pan-Handler買既

果日個店員話遲d 會晌City;'s super開counter

咁買野就方便得多呢

聽日仲有一場要"刨"呢




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾