2010年6月24日 星期四

好夢難圓


話說呢輪我愛上食通粉,好奇怪地愛上一份早餐既感覺

但係呢…我無辦法食到早餐

因為我晚晚都追睇天地豪情,一套我最鍾意既電視劇

雖然羅嘉良既歌藝....可以再好d,但裡面所有歌我都好鍾意

尤其好夢難圓、等不到

但我睇電視睇到好夢難圓囉

一向我都係TVB迷,唔會轉台

就算轉都係睇J2、高清....

但佢無得播世界杯,就整d動畫播,一堆主持就晌度嘈嘈閉晌度討論動畫

攪到天地豪情押後,仲要做足兩集,做到3am

其實不如重播足球小將啦!d動晝只不過既3d版既足球小將呢

有一晚大少爺230am睇波,我就睇天地豪情,兩個都做貓頭鷹




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾