2010年6月15日 星期二

Bear Bear舅父


Bear Bear舅父、舅母返香港3星期

有一個星期去北海道旅行

貶下眼聽日就要飛返加國喇

嗚~~~~~~~~~~~~~

我當然唔捨得啦!但佢兩個應承好快又再返香港

因為前晚我上佢樹食飯,問成38次

仲同佢兩個講:你兩個返加國,遺下3個孤兒仔啦

哈!我係最大既,就做表弟先生同忌廉bun表妹既監護人

你兩個記得比家用我喇!哈

我捨不得你......ya ya

舅父一家四口去北海道買好多手信比我

其中有..............




拆開係咁既




加熱後,係魷魚飯啊

隻魷魚好淋,e飯都好入味既呢




表弟先生買比我既士多啤梨古古力,好味

多晒^^

好叻架你




忌廉bun表妹買3對襪比我,多謝晒~

3對都係我愛既,貼身物品就唔影

反而想影比大家睇表妹送比大少爺既手信,大少爺放晌屋企當眼處

佢實在太愛喇!表妹好叻架你

係乜?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Yeah!!!!!!!!!!!!無得頂!空運到港既芝士咖哩杯麵

大少爺至愛啊!放心!我會晌過期前一日比佢食既

哈哈哈哈哈

少爺今年好大可能無大假放,未知有無辦法plan到今年行程

呢個杯麵比佢頂下癮吧吧吧




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾