2009年8月5日 星期三

變蕉


噢!個風慢慢的來、欲匆匆地離去

天氣無咁熱,但我又希望過幾日好天
方便去街
落雨又唔太方便呢

仍記得早前既豆沙煎餅嗎?大少爺好鍾意
個豆沙未係最好
又剩低一大半

其實個豆沙食譜係完全唔用油
有豆殼同無豆殼比我揀,我揀有豆殼版本,因為易做
出來效果又比較乾
結果.................

我諗到加隻香蕉落去,做成香蕉豆沙餡
將所有不足之處都改善
加香蕉個豆沙滑左
原本唔太甜又變得剛剛好

連煎法都有點改變
用焗煎方法,個皮又煙un過之前
一切都好得多

焗煎係煎一陣,用噴水壺噴水,蓋上鑊蓋焗一陣
重複幾次就可以呢


連原本對呢個無興趣既我,都試一個呢!想影餅裡面,但影極都唔好




食譜改編bon bon kitchen

糯米粉 150g
澄麵   30g
糖     50g
水     150ml
油     1湯匙

1將糯米粉+澄麵過篩
2水同糖煮滾,糖溶晒後撞入麵粉中,再加一湯匙油攪勻
3灑糯米粉於檯上,搓成長條圓形
4每次都取出一小糰份量,搓圓按扁入餡料、把收口揉合,做成餅狀
5最後用中慢火煎

*如果覺得黏手,要用糯米粉做手粉,一定要用糯米粉
*煎時要煎得夠透,可以中段時灑小許水再蓋上鑊蓋焗一陣
*未煎既餅熱毛巾蓋上,否則容易變硬


紅豆餡今次我做有豆穀,我覺得未係最好味

遲d我試埋無豆殼版本,先再出食譜!

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾