2009年8月8日 星期六

朋友價@東京和食


一直想訂造一個鑽石鏈咀,但就無的起心肝去造
然後....烏GG 晌一間相熟珠寶店訂造一個差唔多款既,跟住帶埋我去訂造
再然後.....烏GG有朋友價,平咗4位數字
琴日就去取貨,相當滿意呢!

跟住夜晚約烏GG行街,其實無行太多地方,好彩都買到想要既外套!
徘徊晌連卡佛,跟住就去食飯,食完飯要去Franc Franc同ikea

同烏GG去東京和食
噢!都唔錯啊




鵝肝多士




我同烏GG最鍾意食Sukiyaki


仲有松葉蟹釜飯

漏斗計完時就食得!


約烏GG前,我去杏花村辦理私人事務
行過商場見到.........IQ博士一家啊
呢套曾經係我最愛既卡通片啊




哈!我想睇博士平時個樣多d




btw..準新娘 烏GG  影咗輯好靚既結婚相啊!有興趣去睇下 --->Click here

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾