2006年7月6日 星期四

書得


我好鍾意睇書,小學六年級得到過"閱讀獎"添
平時無聊都會睇八掛雜誌、時裝雜誌、甚至買完野既說明書都會睇一餐
十幾歲睇愛情小說,當時校內大部份女生都係睇岑凱倫
岑凱倫既小說通常女主角美若天仙、男主角英俊有型,有錢又架勢、架車又夠威.而家當然覺得好笑
漸長大既我就沉迷睇張小嫻愛情小說、散文,張小嫻寫既愛情比較真實
雖然有好多本都悲劇收場,但係有幾多個人能夠有完美人生結局呢?
去完北京開始睇歷史書,貪慕虛榮既我最鍾意睇各代皇后傳、帝王生活,最鍾意睇既朝代係清朝
The Da vinci code係睇得最耐,因為內容要慢慢消化,尤其係我唔係書中講述既宗教
仲有一本在天堂遇見的五個人,內容並唔係關於宗教,男主角死後天堂遇那五個人,令男主角得知好多曾經發生過既事件背後真相,每件事發生並唔係表面睇咁簡單,係一本有啟發性既書
我要睇字既書唔鍾意睇漫畫,但就鍾意插圖書
幾年前迷上幾米,圖畫好靚,有時好彩色、有時得黑白色,幾米曾經患病,覺得佢既世界比較悲觀
但圖畫好吸引,我覺得係成年人既圖書,似真實既世界但又好虛無飄渺
2005年開始就鍾意睇高木直子,圖畫中既佢有d似小丸子,佢既作品比較生活化
一個人的第一次…最新出版,內客好得意,講佢好多既第一次
第一次吃麥當奴、第一次打工、第一次開車既心情
因為佢個人細膽,所以好多第一次發生既事令佢忐忑不安



最鍾意一個人住第五年,講述佢自已一個人因為要上東京自已獨立生活所發生既事,內客好有共鳴
裡面有些事都發生過晌我身上


另外兩本150cm life第一集同第二集,因為佢得150cm身高發生佢身上既趣事
呢本我就得唔到共鳴(因我有165cm高),但很有趣味性,內客寫因為佢既身高帶來各種生活不便


   

一個人上東京講佢要離開家鄉到東京實現佢既夢想,佢家鄉同東京有好大對比,重新適應生活既趣事


睇書其實會令人快樂
不過悲觀既我就唔適合睇好悲情既書,尤其係天國的階梯裡面個........"靜書"
我每睇佢喊一次,我就會發神經跟住佢喊一次,爭d跟住佢叫:誠俊哥 >.<"
我試過喊到嗚嗚聲,大少爺晌書房都聽到我喊就走出來以為我發生咩事,跟住勸我唔好睇
但偏偏我又繼續睇

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾