2006年7月18日 星期二

載著"泰式粉絲沙律"既魚(加材料清單)




雖然…而家只係下午5點幾但今日好充實,一早起身預備定"泰式粉絲沙律"作為今晚既晚餐
之後趕住出銅鑼灣既 EL CID Spanish Restaurant與好朋友食左一餐好味又滿足既午餐
預祝好友生日點都要搵間好既請食lunch慶祝
唔知係唔係受到城中熱話銷售稅影響,好似要趕及落實前買咁(其實通通都係籍口)
又可能係同好朋友一齊太開心、心情大好!買得暢快!
我今日好似進入忘我世界,短短三個鐘買到唔識停
本來為著9月一個特別日子而買,但而家好似買左好多唔係幾關事既野!
當今晚大少爺睇到呢篇日記會點呢?(佢係我big fans,每晚都會睇)
不過…就當作人工啦!我去街都趕番屋企預備晚餐!抵番晒啦~
講番"泰式粉絲沙律"其實係琴日魚魚cafe既話事人魚魚問我有關沙律問題
令我突然好想食,跟著今朝早就動手做
內有粉絲、海鮮、蕃茄、洋蔥、西芹,味道有齊甜、微酸、辣、又夠凍
而隻碟係魚型架!
後記:大少爺返來睇見我今日既戰利品後話:不如你參與反銷售稅既遊行丫!
我心諗:咁熱......................................!
材料清單(唔加份量,因為沙律汁需要親自試味才可以調教精出自已口味)
沙律汁用料:
魚露、青檸汁、少許檸檬葉、乾蔥粒、蒜蓉磨汁連碎、泰式辣椒粉、莞茜、砂糖
沙律配料
粉絲(灼至軟身過冷河)、洋蔥、蕃茄去皮、各類海鮮







沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾