2021年12月2日 星期四

講古


每一年聖誕老人坐住聖誕鹿去派禮物,每次都從煙囪爬入屋
但今年聖誕老人話來香港要隔離21日唔夠時間,所以呢就嚟唔到喇!
小朋友因為咁而扭計,呀爸呀媽覺得好煙惱就話拆走條煙囪加d忌廉食咗佢
(以上故事只適宜28歲或以上收看 如有雷同實屬巧合)


原本呢個食譜想明天先出,但我習慣做好晒嘢先放自己假

所以今晚就出埋

又再一年一度聖誕節,當然我一定會出下聖誕小食

從那天起我...決定唔再做只著bra top及 under嘅薑餅人,但我只得幼稚園級手藝

所以每一年都會寫下幼稚園手藝小食

今次係紅豆忌廉脆卷,唔係嚇你呢個小食好食得來仲只需要幾樣材料同步驟

仲可以講埋故仔係咪叻先?哼~



食譜:

現成酥皮或脆皮 shortcrust pastry    1片
我今次係用shortcrust pastry,佢係可以用來做果撻、或者pie底
係酥皮d friend,可以去 City's super或烘焙店買,而買唔到用酥皮都得
超市有酥皮

淡忌廉   100ml

日本蜜紅豆蓉   100ml

糖    1湯匙

蛋   半隻

做法:

將酥皮或脆皮切到如圖中粗度既長條


用整麵包卷筒卷起,如圖

*如無卷筒就用錫紙卷成一個圓柱筒,再將麵皮卷上再搽上蛋漿

焗爐預熱 200度,焗20分鐘或至金黃色便可以,放涼備用


忌廉加糖打起分三次加入紅豆蓉做成紅豆忌廉


每加一次經豆蓉都用電打蛋器打勻,一勻就停機

打好忌廉後就可以唧入脆筒中,再放入雪櫃雪一陣食更好


以下就係整麵包卷筒


我用呢隻皮,無就用酥皮啦






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾