2020年3月30日 星期一

代表作

呢幾日去超市又感覺到橫掃千軍之威力

入到去要乜無乜感覺真係似夢迷離

芝士、牛油、麵粉、泡打都無貨,唔止一間超市係連去兩間都如是

感覺大家都進入作戰狀態

但大家想深一層呢個疫情令大家都發奮圖強明白自己煮係好事

每個人都有自煮能力係天生防衛之術

逼到埋身就無得懶呢個亦係同愛是永恆當所愛是你一樣咁真實

而我身為一個專業電飯煲當然無得停,每次去超市都會買唔同食材慕求所有食材都逃不過我

今次係美式 豬肋骨又或者叫豬仔骨

個重點係以前或坊間都有唔同食譜好多都要買燒烤汁,但烤燒汁又指明邊種、然後搵到枝汁用一次又擺到天荒地老

今次個醬汁大部份人屋企都會有,而且係我做過咁多次味道最好最開心既

點可以唔同大家開心分享呢!再整豬肋骨我一定會再用呢個醬汁,太好味




豬肋骨今次買呢種,肉比較大件

我會建議大家去百佳或者market place買丹麥出既豬肋骨係長身d果種

呢種美國既都好味,但我覺得長身d切出來每件都細件d容易食


食譜:

豬肋骨    1件

醃料:

鹽           少許

黑胡椒    少許

紅椒粉    少許(紅椒粉唔係辣椒粉,係紅甜椒粉(Paprika)無就唔好落但唔好亂落辣椒粉當係)

蒜蓉   少許

*點解全部少許?因為所有份量都係你搽勻晒全件豬肋骨便可以

醬汁:

茄醬   60ml

白醋   15ml

水       45ml

醬油或生抽   30ml

糖漿    30ml
(可以用糖漿或者燒烤蜜糖,記住天然蜜糖係唔好用來煮)

糖         15g

洋蔥     1/4個切碎

蒜頭     2粒磨蓉

做法:

豬肋骨後要筋膜位界開少少,再搽上鹽、胡椒、紅椒粉、蒜蓉

底面都需要搽上醃料


肉部份就唔需要界開就咁搽上醃料便可以




爆香洋蔥粒及蒜蓉


加入所有醬汁材料慢火煮滾備用 

豬肋骨用錫紙包住放入焗爐用140度焗2小時


然後打開搽上醬汁,轉200度每搽一次就焗10分鐘,10分鐘後就再搽,重複3-5次

最後搽一層糖漿或烤烤蜜糖焗多5-10分鐘便完成



Follow and Subscribe

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾