2019年6月28日 星期五

潑潑

之前住一星期酒店成日都好想煮飯,每日落商場搵食都覺得辛苦

成日心思思想煮,尤其係呢個西京燒水潑(三文魚鰭)

我好鍾意食水潑之前都只係會用鹽煎,但有個FB朋友話可以用味噌去醃再焗

我就諗不如直到用西京燒方法去整,出來真係好好食

因為佢好味我又開心了兩日,係!讓自己容易開心就會活得比較開心

突然好想唱隻歌...........

兒童有著兒童畏懼 成人都有成人唏噓

年年適應年年老去 而智慧是沈著面對

垂垂老矣 說故事如孩童渴睡

可說艱苦的歴史 怎會了無生趣


食譜:

三文魚鰭    1包  

  味噌        2湯匙

清酒     1湯匙

味醂   1湯匙

做法:


(我晌百佳買,大家也可以上網訂)


清酒其實唔使買太貴,我會買杯裝大約$20咁上下可以了


做法:將味噌、清酒、味醂撈勻



水潑有時仲有少少魚鱗,將佢刮走清淨再抹乾水就放入味噌中撈勻,醃4小時以上最好醃過夜



將水潑排晌焗盤上,最好底墊牛油紙,焗爐 200度焗15-20分鐘



                                                  




先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾