2016年12月7日 星期三

after..........

昨日早上6am先回家,睡了個多小時包包就醒了

然後就叫醒我問:巴士、巴士

送了部車仔比佢後,佢攬住部車仔邊睡邊呢喃:瞓醒玩巴士

大少爺就帶佢出廳玩免得我無得休息

但最後我都10am就醒了,醒後當然無休息呢回事

覆番 d email、寫下稿、出blog,仲要去追稿費(好憎好憎做呢樣野)

又煮包包午餐,下午等包午睡就休息一陣再煮晚餐

其實我大可以出街食,但我離家幾日最放心不下或者最內疚係無得煮比兩父子

所以昨晚無論如何都堅持要煮

買了不同材料回香港,第一晚就煮銀杏栗子冬菇蝦干飯







日本銀杏較圓及大粒質感亦都比較實淨,400yen一盒可以分兩次

今次去上野先買得到,佢有一袋多份量既就700yen

唔敢買太大包因為唔適宜放太耐







栗子剝殼後先烚10分鐘,否則煮完個飯佢都會硬

蝦干浸水,新鮮冬菇切片

銀杏剝殼切半去芯

將所有材料放晒入飯煲,加米及水,水既份量同平常一樣,按飯煲熟後煲5-10分鐘便可以

呢個飯係帶有張勁鮮甜味,好好味呢







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾