2014年5月26日 星期一

榴丁丁

今日好熱,但我都有同包包落過街

然後又返回家

昨日返教會跟住睇樓,人人都話包包乖,因為你無論推佢去邊佢仍然Zzzzzzzz

崇拜又係Zzzzzzzzzzzzzzz

有個教會姊妹走來我面前話:你生左仔?我無見過你大肚喎

我個肚籮咁大仍然睇唔到?噢

睇完樓即回家,大少爺又買榴槤比我

幸福似榴槤在摩天輪

太多了,我整了榴槤布丁,將佢化作一個甜品

喜愛榴槤無論點都覺得佢好味

裡面仍啖啖肉,好似我對大脾咁,哈哈

榴槤整甜品又得,就咁食又得,得左!


食譜:

榴槤肉         150g

淡忌廉    100g

奶          50g +2茶匙糖

魚膠片      5g   用冰水浸軟

做法:

榴槤肉加淡忌廉打勻,唔需要打得太爛,可以保留榴槤肉質感

奶+糖隔水煮熱,放已浸軟魚膠片

將奶放涼加入榴槤忌廉中攪勻,然後放雪櫃

*糖可以自行加多減少


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾