2010年5月5日 星期三

第2回


今日就悠悠閒晌屋企

之前出街太多喇!好想留晌屋企呢

哈~我又從新愛上番茄豆腐魚尾湯,愛上魚湯之round 2

勁呀!琴晚又滾喇!好愛好愛好愛

再次接觸番茄豆腐魚尾湯又再令我令我令我令我心如鹿撞

朝思夢想

唔好講笑,我琴晚原本可以飲晒成煲湯

但避免今日無得飲,所以好狠心咁留番一碗午餐飲

But唔夠喉啊

今晚又出街,無得飲添

To my dear ...番茄豆腐魚尾湯,思念是一種很玄的東西   如影  隨形~~~~

哈~我仲自己炒黑椒牛肉意粉食,但主角郤係相片中如夢如幻既魚湯




Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾