2010年2月28日 星期日

元宵


噢!晌FB連日睇你哋用盡方法去買書、打電話去問書局

甚至等書局開門,我都唔知應該點多謝你哋

只希望你哋鍾意本書既內容

多謝你哋~

反應實在係我意想不及,小冊子方面,我會再同出版社商量下

但大家都可以參加贏取小賓女遊戲啊

詳情憑書贏取吸塵小露寶(小賓女)詳情

其實書未出版,我已經再度努力寫書中

每一次都要更加努力呢

好!先講下今日晚餐,西方情人節我未去慶祝
中國情人節點都整番餐
um....但由於我好忙,所以都唔係大製作呢

Parma ham w/ romaine




先來磨菇湯,用超大量磨菇煮成,好濃郁啊

 


新書既食譜:芥末籽羊肩架

羊肩肉好嫩,芥末籽配羊真係好好味

做法新書:161頁





但今次既甜品.........係大少爺煮既薑茶寧波湯丸

哈~佢煮上癮啊

自從學識煮湯丸後,就成日話要煮湯丸比我食





好!新書內仲有好多人未去多謝

首先…

多謝我最愛既總編輯同編輯小姐,多謝你哋對我既遷就及一切

多謝今次贊助小賓女既贊助商:http://www.v-bot.com.hk/

多謝表弟先生,相片係佢幫我影既,我同佢合作去諗點影,佢真係好叻,好叻架你

多謝我最愛既餓底成員,成員中塵強(阿飛飛)新加入做序人

多謝一直對我不離不棄既序人CC,love u

多謝我愛既序人事頭婆 Pamela

多謝菇奶奶,晌後記既圖畫係菇奶奶晌我生日時幫我畫既

呢張畫好有意思!仰望天上的父,一切榮耀歸於神~ Hallelujah








Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->


新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾