2014年11月5日 星期三

do did done~

有d食物、菜式總令我有...未夠好既感覺

或者出街食得太多,好容易知道自己做既總會爭緊dd

例如京都骨,我總覺得自己整既爭dd

但又唔知邊度有問題

直到昨晚我終於知道,塊肉太多調味料

變得味道太多層次,但呢種層次影響了味道

So....呢個係我覺得最好,最似街外食

點解最似而唔係100%?因為泡油問題

街外泡油一定好味,但我最多半煎炸,所以真係爭ddddddddddddddddd

我唔理,點都逼大家睇呢個食譜:

豬扒              4件

醃料:

鹽 半茶匙、酒 1茶匙、雞蛋 半隻、生粉 1湯匙,撈勻醃半小時

醬汁:

生抽 2茶匙、茄汁 2湯匙、糖 2湯匙、水 1湯匙撈勻

做法:

豬扒醃好後一開二、然後炸、煎或半煎炸隨你意,至到全熟撈起備用

醬汁撈勻,倒入鑊中火至煮熱,豬扒回鑊轉回大火快手兜勻收汁便可以上碟

do did done




 Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾