2013年11月11日 星期一

浮雲


呢輪既晚餐時間,總無乜胃口
但個人不停想飲水、飲湯
雞湯有營養,但無論中式、西式都煲過
以我呢d人來講,好快會悶

有乜方法讓我歷久嘗新?可以唔悶咁飲?

終於我諗到用雞去淆湯煮雲吞雞

至少佢好味之餘個湯係有"營"

大少爺又可以無咁悶

經常覺得…大少爺近幾個月都係食厭悶食物

我希望佢唔會覺得我厭悶啦啦啦

我想講:即使你唔係有BB,但得閒淆定d雞湯係好事

咁你得悶煮下通粉、烏冬或者做湯底甚至做白汁…都有個雞湯用

而唔係用現成既

甚至唔需要用全隻雞,用兩隻雞殼去淆,雞骨既精華已經好夠味

之前有人同我講:唔好飲雞湯,因為你唔知自己幾時感冒,飲雞湯唔好

我想話:人生永遠唔知下一步?朋友永遠唔知佢是敵是友?那麼為什麼要顧忌咁多?

如果我要食雞,通常都用嘉美雞,今次煲湯因為會食d雞肉,用嘉美雞感覺良好

先淆好上湯,再加金華火腿去煮,加雲吞加菜 done~


9 則留言:

  1. 你好呀...個上湯要點煲先煲到你咁清架?

    回覆刪除
  2. 我都覺得好奇怪,香港人話感冒唔好食雞,但台灣人感冒就一定會煮雞湯補身...咁..到底係食定唔食?我諗都係各家各法,自己想食就食啦~~~

    回覆刪除
  3. 我想話:人生永遠唔知下一步?朋友永遠唔知佢是敵是友?那麼為什麼要顧忌咁多

    同意得不能再同意了 ^^

    回覆刪除
  4. "唔好飲雞湯,因為你唔知自己幾時感冒,飲雞湯唔好"---->如果就係唔知幾時, 咪成世唔使飲?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以小d智慧都唔得,乜都有人講,仲要講到好有道理咁

      刪除
    2. 如果人地講乜都盲目去信....唔自己去求證既話....我就真係冇面了...

      刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾